Pokoje gościnne Kościeliska 10

Najczęściej zadawane pytania

Odwiedzając naszą stronę, zachęcamy do zapoznania się z dodatkowymi informacjami zamieszczonymi poniżej:

Przytulia Apartamenty i Pokoje

Ul. Kościeliska 10

34-500 Zakopane

Polski, angielski, francuski

W zakładce cennik podana jest propozycja cenowa noclegów. Podane ceny obejmują koszt 1 nocy dla wybranej ilości osób z uwzględnieniem różnych okresów wynajmu, warunki otrzymania rabatu, minimalna ilość nocy najmu oraz warunki pobytu dzieci.

Na terenie obiektu nie są świadczone dodatkowe usługi gastronomiczne tj. śniadania, obiady, kolacje.

Rezerwacji można dokonać bezpośrednio lub za pomocą platform rezerwacyjnych.

  • Rezerwacja bezpośrednia: +48 600 010 689 lub przytulia.zakopane@gmail.com

Czas oczekiwania na odpowiedź drogą elektroniczną nie przekracza 8 godzin.

  • Rezerwacja internetowa: booking.com lub Airbnb.pl

Rezerwacji można dokonać bezpośrednio lub za pomocą platform rezerwacyjnych.

  • Rezerwacja bezpośrednia: +48 600 010 689 lub przytulia.zakopane@gmail.com

Czas oczekiwania na odpowiedź drogą elektroniczną nie przekracza 8 godzin.

  • Rezerwacja internetowa: booking.com lub Airbnb.pl

Dane do wpłaty zadatku:

Odbiorca: Katarzyna Bartoszewicz

Nr rachunku: 92 1870 1045 2078 1011 4624 0001

Kod SWIFT: NESBPLPW

Tytuł przelewu: Imię i nazwisko, data pobytu, telefon kontaktowy

Czas na wpłatę zadatku: 2 dni robocze

  • anulowanie pobytu przez Klienta powyżej 30 dni przed datą zameldowania: *zadatek zwrotny w 100% na rachunek bankowy z którego był wpłacony. Zwrot w ciągu 3 dni roboczych. Anulowanie jest skuteczne jedynie przez rozmowę telefoniczną z pracownikiem obiektu lub wiadomość email wysłaną na adres obiektu oraz otrzymanie zwrotnej wiadomości potwierdzającej wykreślenie rezerwacji przez obiekt.

Wiadomości SMS nie są uznawane jako forma kontaktu w celu rezygnacji lub przesunięcia terminu pobytu.

*Istnieje możliwość przesunięcia pobytu na inny termin, nie dalszy niż 6 miesięcy i nie obejmujący: Świąt Wielkiej Nocy, Majówki, Weekendu Bożego Ciała, weekendu obejmującego 11 listopada oraz okresu świąteczno – noworocznego. Wówczas obowiązywał będzie cennik na datę nowej rezerwacji i może się różnić od wcześniejszych cen.

  • anulowanie pobytu przez Klienta na mniej niż 30 dni przed datą zameldowania: zadatek jest bezzwrotny, a pobyt nie podlega przesunięciu na inny termin.

Formą dopłaty lub płatności za pobyt podczas procedury meldowania jest gotówka. Karty płatnicze oraz płatności blik nie są honorowane.

Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT zarówno na osobę fizyczną jak na firmę.

Informację taką należy podać podczas rezerwacji (niezależnie od formy dokonania rezerwacji).

  • Przyjazd: od 14:00 do 22:00

  • Wyjazd: najpóźniej do 10:00

W razie dostępności pokoju w dniu wyjazdu istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej. (wymagany wcześniejszy kontakt z gospodarzem co najmniej na 1 dobę przez dniem wyjazdu)

Przedłużenie do godziny 15:00 – 50% ceny za dobę hotelową w dotychczasowym pokoju

Przedłużenie do godziny 19:00 – 70% ceny za dobę hotelową w dotychczasowym pokoju

  • Zakwaterowanie odbywa się poprzez osobiste przekazanie kluczy przez gospodarza.

  • Wykwaterowanie odbywa się poprzez pozostawienie kluczy w recepcji i opuszczenie budynku.

Przechowanie bagażu jest bezpłatne i możliwe:

  • Od godziny 8:00 w dniu przyjazdu

  • Do godziny 16:00 w dniu wyjazdu

(wymagany wcześniejszy kontakt z gospodarzem)

W czasie pobytu oferujemy bezpłatny, monitorowany i niestrzeżony parking.

Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku siły wyższej, żywiołów, kradzieży (włamania, rozboju), zniszczenia lub uszkodzenia pojazdów znajdujących się na terenie parkingu, jak również rzeczy w nich pozostawionych lub stanowiących wyposażenie.

Parking dostępny:

  • w dniu przyjazdu od 12:00

  • w dniu wyjazdu do 12:00

  • Dzieci w wieku 0-3 lat nocują bezpłatnie jeśli śpią z rodzicami.

  • Dzieci w wieku 3-8 lat nocują za 50% ceny i śpią we własnym łóżku.

  • Dzieci od 8 lat liczone są jako pełnopłatne.

  • Przy większej niż 1 ilości dzieci w pokoju, pobyt dzieci jest wyceniany indywidualnie.

Wino, kwiaty, czekoladki? A może inne życzenia specjalne? Nie ma problemu. Wystarczy zgłosić chęć życzenia specjalnego przy rezerwacji lub najpóźniej na 3 doby przed zakwaterowaniem.

Na mniej niż 3 doby zastrzegamy możliwość niezrealizowania życzenia specjalnego.

Zwierzęta nie są akceptowane.

Przyjazd ze zwierzęciem skutkuje natychmiastowym anulowaniem rezerwacji bez możliwości zwrotu przedpłaty.

Na terenie obiektu palenie wyrobów tytoniowych nie jest dozwolone. Przy budynku znajduje się wydzielone miejsce do palenia.

Każdy pokój posiada prywatną łazienkę z ręcznikami oraz suszarką do włosów. Na wyposażeniu pokoju jest telewizor, czajnik, podstawowe naczynia i sztućce. Większość pokoi posiada lodówki lub chłodziarki hotelowe. Pokoje bez lodówek to pokoje nr 1,4,6,9,12.

Sprzątanie pokoju oraz wymiana ręczników przewidziana jest dla pobytów na minimum 6 nocy.

Do dyspozycji Gości jest ogólnodostępna kuchnia zlokalizowana na parterze budynku.

Na życzenie Klientów przygotowujemy vouchery podarunkowe obejmujące pobyt w obiekcie. Więcej informacji w zakładce pomysł na prezent.

Apartament Alicja - nasza druga lokalizacja

Zakopane – najbliżej Tatr